The happiest book

Jag gillar böcker, blir inspirerad av böcker. Såg en länk till den här, skapad av Alex Ostrowski, som jag inte känner mer än att han svarade ja på mitt mejl med frågan om jag får publicera länk och bilder här för min egen lyckas skull.

Den är tillverkad i ett enda exemplar. Strålande idé, snyggt utförd också. När hinner man göra sin egen?

One response to “The happiest book

  1. Jag hade glömt det här inlägget – men jag började på min (första) igår! Den är inte så snajsigt utförd, utan i dragspelsveckat akvarellpapper – men jag får väl göra flera efter hand. Kul är det i alla fall! Gör en du med, fram med färger, pennor och papper. Kidsen kan ju göra sina egna samtidigt – pysseltid är kvalitetstid, i allra högsta grad!

Kommentera

