Visuell kommunikation

Lägger in den här bilden för att passa på att bjuda in till mina studenters slututställning på Visuell kommunikation, onsdag den 18 februari kl 16-19, på Bagaregatan 3 (ingång från gården) i Nyköping. Det ska bli roligt att se vad de har fått ihop! Alla som vill är hjärtligt välkomna – de går ut som nybakade grafiska formgivare och projektledare på fredag samma vecka, och berikar branschen …

 utstallning1

Bilden är från en tidigare slututställning, eller snarare från klassrummet i Västerås. Jag ska verkligen se till att få  med mig kameran i veckan, vore kul att ha lite fler bilder, eftersom den här utbildningen på Mediability är det enda lärarengagemang jag tar på mig nu för tiden. 

Lite mer av vad mina studenter bidragit till kan ses här förresten flera av deras bilder finns med bland uttagna foton i en tävling för Idébok, öppen för deltagare från hela världen. Vi fick ett förhandstips efter att vi haft Fredrik Härén hos oss som föreläsare. Fasen, vad kul det var att se Fredrik igen, förresten. Han tänker som vanligt snabbare, mer radikalt och mer fokuserat än jag lyckas. Och förlossar mer kreativitet in i världen.

Kommentera

