Om du, som jag, gillar att läsa …

En skön idé för en bloggtävling har genomförts av DeepEd. I stället för att räkna upp ett antal bloggar och låta människor rösta på dem, har han bett människor skicka in motiveringar till varför en blogg är värd ett bloggpris.

Nu ligger motiveringarna ute. Man ska alltså rösta på den motivering man tycker är bäst – och som jag tolkar detta har jag röstat på den blogg jag utifrån motiveringarna själv blir mest sugen på att läsa.

När röstningstiden har gått ut får vi veta vilka bloggarna är, tills dess får vi gissa. Så om du gillar ord och skriftliga motiveringar – in och läs och rösta!

(Och, ja, jag vet att Jenny redan skrivit om detta, ifall du är en läsare som hittat hit via hennes blogg). 😉

4 responses to “Om du, som jag, gillar att läsa …

  1. Haha – det är bra, ju mer puffar dess bättre, så att det blir lite ruljans på röstningen. Inte omöjligt att jag puffar igen snart – jag gillar upplägget skarpt, och hade ett elände med att hitta EN jag blev sugen på att läsa… Jag vill nog helst läsa allihop!

  2. Jag vill också läsa flera av dem. Hittade två som jag är säker på att jag läser ibland, och en som jag blev riktigt mycket nyfiken på. Spännande! Har du gissat i gissningslistan?

  3. Nej, gissningslistan har jag missat – det är som sagt lite si och så med koncentrationsförmågan här hemma just nu…

    Sitter och begrundar datumen du föreslog. Jag har inte jobbat på ett tag, så jag har lite dålig koll på min kalender… Återkommer!

  4. Skulle vara kul att veta vilka du har gissat på, när alla namn sedan blir officiella …

Kommentera

