Dagens citat

”Jag kan en del, jag vill mycket och ska mycket mer.”

Hittat på Özz Nûjens blogg, www.ozz.nu. Jag är så glad att jag har möjligheten att dela med mig av copy- och skrivjobb just nu, förresten (delade just med mig av ett jobb om Özz, det var ett kul litet uppdrag, men jag har inte den fysiska orken att gräva fram mer praktisk tid ur mina dygn just nu). Citatet ovan gäller mig, så känner jag det. Jag kan en del. Jag vill mycket. Men en del av det jag vill och behöver är att vila – och det ska jag göra efter mina dubbla deadlines den 8 april, då ska jag ta ett rejält påsklov. Sedan ska det bli spännande att se vilka ”mycket-mer-saker” jag ska ge mig in på. =)

Kommentera

