Ungefär vad jag menade

Hittade den här teckningen på www.gapingvoid.com alldeles nyss:

creativebug002-thumb

Jaha. Det är alltså en liten skalbagge som gör det. Jag har funderat på varför det kliade så … Man får helt enkelt fixa att leva med det. =)

Boken av Hugh MacLeod är beställd, jag lovar att rapportera senare. Jag, som söker slutpunkter och landningsytor mer än startpunkter och inspiration, planerar ändå att läsa både den och Joyce Carol Oates dagbok som sommarläsning. Men jag tror att det kan vara landningsytor om man vill att det ska vara det.

Gillar också @gapingvoids kommentar om vad den verkliga hemligheten bakom marknadsföring via sociala media är:

Behandla det som ett äventyr. Ett äventyr som är värt att dela.

”The secret to ”Marketing via Social Media”? Treat it like an adventure. An adventure worth sharing.”

Det är väl ungefär så jag ser livet. Inte för allvarligt. Eftersom både allvar och lek är saker vi får leva med.

Kommentera

