And the living is easy …

happy marbles

 Med den här bilden av leende glaskulor, tagen med min scanner (min saknade kamera kan snart hämtas upp hos mina föräldrar i Värmland) vill jag önska trevlig sommar. Tror att jag tar en bloggpaus på några månader nu. Varvar ner jobb i några dagar till för att bli färdig, men internetnärvaron minskar drastiskt. Det finns roliga planer för hösten, men vi får se vilka planer jag väljer att sätta i verket. Just nu är det inte viktigt. Just nu är det bara … Summertime.

Kommentera

