Att bryta mönster

Via bloggen Trendenser såg jag de här skrivblocken, A5-format med mjuka pärmar, döpta till Inspiration Pad. De ligger ute till försäljning, och därför tror jag att det är okej att låna och lägga ut ett par produktbilder. Jag gillar liksom linjerna …

2 responses to “Att bryta mönster

  1. Häftigt! Blir nästan lite sjösjuk av den första, men det skulle kunna bli rätt häftiga saker om man skrev på dom. Något att önska sej i julklapp kanske 🙂

  2. @Rebecca – Ja, som tur är brukar jag inte följa linjerna i ett vanligt block, mina skrivmanus brukar faktiskt se ut mer som block nummer två … =)
    En konstig sak var att jag godkände din kommentar flera gånger, men den hoppade tillbaka in i kommentatorsgodkännarfacket. Men till slut kom den ut på sidan. Kanske något med wordpress-uppdatering som jag missat.

    Kommentera gärna igen så får vi se om kommentaren hamnar på rätt plats utan att kräva godkännande, jag vet faktiskt inte hur det fungerar … Önskar dig all Nano-lycka!

Kommentera

