Inspirationskontor

Under de tre närmaste månaderna hyr jag ett litet skrivutrymme dit jag kommer att smita för att skriva på min bok så ofta jag kan. Det var mitt kontorsrum ungefär 2003-2005, före jag fick barn nummer två och började jobba mobilt men med hemmakontor som bas.

Några inspirationsbilder kommer här. Det är det innersta rummet hos Galleri Gagfi, och bilderna från själva rummet blev lite suddiga, så det blir några blandade detaljer från Gabriellas inredning i de gemensamma utrymmena i stället!

Ett extra huvud med en hatt.

En ängel av glas.

En nyinköpt minikaffebryggare, livsnödvändig för mitt skapande.

Kråkan tittar fram. (Varför tror jag att den flyttade hit när Pia huserade här?)

Istappar från taket.

Och mina små skaparandar är vakna. Kanske kommer fler bilder, måste fråga Gabriella om jag får publicera detaljer ur hennes hyllor först. =)

Kommentera

