Skog och skrivlust

I helgen var jag i Värmland och lämnade barnen för några sommarlovsdagar hos mormor och morfar. Passade på att besöka Värmlands Tecknarfestival på Bovilgården och fick grym skrivlust. Det var roligt.

Det finns massor av saker jag vill skriva om det, men jag ska använda mina ord och min tid på andra ställen just nu. Jag blev sådär adrenalinfyllt imponerad. Och så värmlandsskogarnas och -sjöarnas frid ovanpå det. Välbehövligt.

IMG_6598Hemma hos mig (Fryken). IMG_6645Hemma hos Bovil (Näcken i Blomsterrummet, Bovilgården).IMG_6661Björn Vilson i ateljén, Bovilgården.

Kommentera

