Formex vs Bokmässan

När jag går på Formex tänker jag ”Herregud vilken otrolig massa prylar, så mycket som är helt förbaskat onödigt.” Även om det är mycket som är roligt, snyggt, kul, inspirerande.

IMG_6830

När jag går på Bokmässan tänker jag ”Herregud vilken fantastisk mängd böcker, hur ska de nå ut till de personer som borde läsa dem, så mycket som är helt fantastiskt makalöst.” Även om det är samma typ av överflöd. Men jag ser liksom en användning för allt.

Böcker

Jag antar att det borde säga mig var jag hör hemma.

(Båda bilderna är från Formex 2013.)

Kommentera

