Vår och nya skrivbordsunderlägg – desktop calendar wallpapers på Letraspace

Idag postar jag en länk till de två inlägg jag precis nyss skrev på Letraspace-sidan. Det är inte mycket text från mig, men det är två bilder som gör mig på gott humör. Använd någon av dem som skrivbordsunderlägg, om du vill.

March by dawnland

march_wallpaper_sunny by Grafi

Daniel och Magdalena har gjort månadens nya gratis skrivbordsunderlägg och underlägg med almanacksdatum – och jättesnart ligger filerna nedladdningsbara i dessa länkade poster. Jag vet att jag bryter mot en webbregel här, men jag lägger inläggen som de är så länge, så att jag hinner skriva klart det här inlägget och fixa länkarna nu innan jag ska få barnen i säng för kvällen. Då räcker det att jag laddar upp download-filerna senare i kväll.

… För finns risk att jag somnar – jag har gjort min första arbetsdag på nya byrån idag … Jättekul, men jag är mosig i hjärnan nu. Fullmatad introduktionsdag. Känner att det är vår ute och lite pollen i luften. Men ändå känns det bra.

Må vår,  må gott, må sol!

#3

Kommentera

